.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحقیقات ادامه دارد ....
کشف جسد پسربچه ۱۰ ساله در رودخانه بابلرود بابل
شمال نیوز : جسد متعلق پسربچه ۱۰ ساله می باشد که با توجه به وضعیت ظاهری جسد ، مدت زیادی از زمان مرگ آن می گذشت و در لحظات اولیه....
کشف جسد پسربچه ۱۰ ساله در رودخانه بابلرود بابل

شمال نیوز:  جسد پسربچه ۱۰ ساله در رودخانه بابلرود بابل کشف شد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل ، در ساعت ۱۵:۱۶ شنبه ۴ اسفند پیرو طی تماس شهروندان و به دنبال آن تماس مرکز اورژانس و پلیس شهرستان با سامانه ۱۲۵ستاد کنترل و فرماندهی عملیات سازمان آتش نشانی مبنی بر مشاهده یک جسد در رودخانه بابلرود ، محدوده پلموزیرج بابل،بلافاصله تیم عملیاتی ایستگاه شماره دو سازمان مستقردر میدان شهید سجودی به محل اعزام و با ورود به آب و تجهیزات لازم ، جسد را ازآب بیرون کشیدند.

بنابراین گزارش ، جسد متعلق پسربچه ۱۰ ساله می باشد که با توجه به وضعیت ظاهری جسد ، مدت زیادی از زمان مرگ آن می گذشت و در لحظات اولیه قابل شناسایی نبود لذا ماموران آتش نشانی پس از بیرون آوردن جنازه از آب آن را جهت ادامه تحقیقات تحویل عوامل انتظامی و مقامات قضایی نمودند.

براساس گزارشهای اعلام شده ازسوی مقامات انتظامی وقضایی جسد کشف شده متعلق به پسر بچه ۱۰ سالی بابلی به نام مجتبی نعمتی می باشد که حدود ۲۰ روز پیش در بلوار کشاورز بابل مفقود شده بود.

بررسی ها جهت مشخص شدن علت احتمالی مرگ این کودک توسط پزشکی قانونی ادامه دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.